CERIM Іспанія
A, Et Cerim керамічна компанія була заснована в 1962 році в Faenza.
Її дослідження та результати виникають з синтезу між творчістю і технології: із самого початку 1960-х років, Церім відрізняється своїм використанням білої глини, матеріалів, отриманих робочої глиною містять каолін і зрозумів, з державою в найсучасніших технологій виробництва .
У 1980 році бере Cerim одинарного випалу технологічного процесу, що, починаючи з 1996 року, була вдосконалена і реалізована завдяки постійним інвестиціям в нові заводи.
Viariety продуктів і графічних досліджень і хроматичні які завжди характеризували Cerim, які володіють широким спектром кольорів, прикраси і форми.
CERIM є торговою маркою Florim присвячений настінна плитка, до кольору, до прикраси. Поверхні розроблений думати про приміщення в цілому, щоб підвищити цінність будинку просторів і пропонувати рішення в межах досяжності всякі і здатні адаптуватися до найрізноманітніших естетичним вимогам.
Florim здатний тестувати основні технічні параметри продукції у власних лабораторій, для того, щоб визначити рівень використання продуктивності на основі сучасних стандартів.
В якості додаткової гарантії для споживача, Florim Ceramiche перевіряє якість своєї продукції на основних міжнародних науково-дослідному інституті.
Тестування сертифікати можна прямо з сайту в розділі Колекції, всередині кожного сегмента в технічний полігон.
Florim Ceramiche SpA займає лідируючі позиції в керамічній промисловості у світі за обсягом продажів і проникнення на ринок, завдяки його постійне прагнення для досліджень, передові технології, здатність до планування і активної участі її людських ресурсів. Florim є міжнародною групою з виробничих підрозділів, бізнес-компаній та партнерів у Європі, Америці та Азії. Florim володіє трьома закладами в Італії (два в Fiorano Modenese і один в Mordano, провінції Болонья) і один в США (Clarksville, Теннессі). У 2005 році в установах, які до цього були розділені по марці, реорганізовані шляхом технології виробництва і зробив здатна виробляти продукцію для всіх брендів компанії, у відповідності з конкретними вимогами проекту.